Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Květen 5 10:09:51 CEST 2009

Tak ona to zase neni tak uplna blbost. Protoze on to sice ja Vas dum,
ale kdyz prijde navsteva, tak "neodbornou" opravou vypinace muzete
zabit i je....
A bohuzel musim priznat, ze verim tomu, ze na zemi chodi i taci, kteri
by byli schopni skonit vymenu vypinace tak, aby to bylo zivotu
nebezpecne....
Honza