Re:ochrana kontaktu rele

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Květen 5 09:42:17 CEST 2009

Taky se dela (ale asi jako specialni vec na specialni pouziti) dvojity kontakt,
jeden je z nejakeho odolneho materialu co mu nejake opalovani nevadi
a druhy z materialu co je vhodny na sepnuti.
A nastavi se to aby se pri zapinani dotknul napred ten opalovaci a pak ten spinaci.
Myslim ze jsem to videl u nejakeho regulatoru dynama u auta.