Pajeci stanice Hakko FX951 - tvorba cen a tak

Pikulik picom@volny.cz
Pondělí Květen 4 22:52:16 CEST 2009

Kamos koupil do firmy 5ks AOYUE 968 a všechny postupne umrely.
Vetsinou shorelo topne teleso na horky vzduch vcetne a elektoniky.
Ja ji mam doma a pouzivam jednotky hodin do mesice a zatim drzi.

> Jenom bych upozornil, nesnasim obchody, kde neni kontakt a tak,
> kdyz kliknu
> na matersky web,
> tak me tam zaujala formulace:
> Citace: "Vzhledem k rozsahu činností naší společnosti je vhodné veškerá
> pracovní jednání
> domluvit předem na uvedených kontaktech. Dle tématu jednání se Vám budou
> věnovat
> příslušní pracovníci." a rikam si, ze jsem to uz nekde videl, tak
> patram na
> justici a ejhle
> [...]
5967040&highlight=213075