Pajeci stanice Hakko FX951 - tvorba cen a tak

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Květen 4 20:35:05 CEST 2009

 4.5.2009, 20:25:42

No, ono neco vyrobit, je vec jedna, a neco vyvinout a zajistit slusny
servis je vec druha. A zadarmo to neni. Kolik dalsiho se na tom pak
prizivy je vec treti.
Nicmene, ani dva stejne vypadajici vyrobky, vyrobene ve stejne cinske
fabrice, nemusi byt stejne. Ve dne se vyrabi pro zapadni znacku, s
kvalitnich japonskych ci evropskych komponent a s nejakou kontrolou
kvality. A v noci se na stejne lince jede vyroba kopie tehoz, ale z
komponent PRC te nejnizsi kvality.
Vysledkem jsou dva, na pohled totozne vyrobky, ale s dost rozdilnymi
vlastnostmi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz