Pajeci stanice Hakko FX951 - tvorba cen a tak

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Květen 4 18:12:43 CEST 2009

Mrknete na to Hakko 851, vazne myslite, ze podobnost s AOYUE 850 je ciste nahodna?
http://www.hakkousa.com/detail.asp?CID=&PID=1051&Page=1

Neni je to AOYUE 851 (tusim se uz nedela), jen ta cena neni cinska :-)
Pravda  clovek si s tim musi pohrat a spravne nastavit, ale to u kazdeho horkovzduchu , kde je zvast stelovatko pro teplotu a zvlast pro prutok vzduchu.

KN

>No 850C mame v praci a nikdy jsem si na ni nezvykl - asi to neumim
spravne nastavit - bud mi to foukalo moc nebo to bylo moc horky atd.
Cina jak vysita provedenim a moc dobre se mi s tim nedela. To to radeji
odpajim horkovzdusnou pistoli.

MH