LCD v NTB

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pondělí Květen 4 13:33:14 CEST 2009

http://quasimodo.wz.cz/lcd/1.JPG
http://quasimodo.wz.cz/lcd/2.JPG
http://quasimodo.wz.cz/lcd/3.JPG
http://quasimodo.wz.cz/lcd/6.JPG
http://quasimodo.wz.cz/lcd/5.JPG

Polity to bylo jen trosicku primo na konektor LCD na zakladovce. To je
vycisteny. Normalne se do takovych akci nepoustim, nemam na to znalosti
ani vybaveni, ale je to moc dobra kamaradka a ten notas pouziva jeji
postizena dcera na net, filmy atd. Bohuzel nejsou na tom tak dobre, aby
mohli koupit novy, nebo dat tenhle do servisu. Takze za jakoukoliv radu,
pomoc budu vdecny. Jak rikam, rad koupim i nejaky LCD z mrtvoly, ale
nejak rozumne, platim to sam;)

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
731 84 84 84
ICQ:104722051

Pavel Novotny napsal(a):
> Tak je to jasny, nejde podsviceni, z inventoru jde napeti 200-1000V, bud
> nejde vubec nebo mate nekde svod od bordelu z toho cim to polila.
> Je tam CCFL trubice nebo nekolik trubic a invertor bude na desce pod tim
> LCD, "velka" civka + neco smeti okolo.

>>> www.obchodpc.cz
>>> 731 84 84 84