Pajeci stanice Hakko FX951 - tvorba cen a tak

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Květen 4 13:26:31 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 4.5.2009 od k.novo:

> Jasne je to bez postovneho, ale to bude cca 30$/ks a je to na 110V.
> V pajce je trafo x/24V 70W jde jednak premotat, ale nove stoji cca
> 600Kc.

Transformator se da koupit jako nahradni dil, 230V ma oznaceni B2985,
240V ma oznaceni B3067. Oni to maji udelane pekne tak, ze se da
vsechno vymenit a je na vyber i vice moznosti.

> Jeden by rekl, ze nas v EU berou sakra u huby.

No jo, kazdy chce zit. Ja jsem tenkrat ceny nikde nestudoval a chtel
jsem ji ze dne na den. Objednal jsem a druhy den jsem ji mel na stole.
Ja si rad priplatim za dobry servis, sam take nabizim nelevne sluzby a
stoprocentni servis.

> Asi si ji v USA objednam, nechcete se nekdo pridat a podelit se o postovne?
> Apropo, Petre, jde na pajecce nastavit zda ukazuje teplotu v C ci F?

Jiste. Nastavuje se zobrazeni °C nebo °F, uspora vykonu, tolerance
alarmu a ofset teploty.

Jinak, nekoho by mozna mohlo lehce znepokojit ovladani pajeci stanice,
resp. teploty hrotu. Stanice ma 4 tlacitka a zastrkavaci klicek. Kdyz
je klicek vytazeny, tak nelze menit teplotu, to je jasne. Ale ani,
kdyz je klicek zastrceny, ji nelze menit tak, ze operator zacne mackat
tlacitka UP/DOWN.

Pro zmenu teploty je nutno klicek povytahnout a zastrcit, pak se
rozblika displej a lze nastavovat teplotu po jednotlivych digitech.
Takze ono to chvilku trva, neni to pro operativni zmenu teploty jako
ze kazdou soucastku jinou teplotou... Jestli jsi zvykly porad kroutit
cudlikem teploty, nebudes nadseny :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem