Pajeci stanice Hakko FX951 - tvorba cen a tak

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Květen 4 13:07:33 CEST 2009

 4.5.2009, 13:03:19
Dobry den

Pajecky Pace jsme meli v robotarne. Pravda, byly to nejake drazsi
modely, ale zivotnost pajecek i hrotu byla vynikajici. Pri cca 100 ks
a provozu 24/7 byla zivotnost hrotu nekolik mesicu a poruchy tak 1 za
mesic.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz