Pajeci stanice Hakko FX951 - tvorba cen a tak

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Květen 4 11:53:48 CEST 2009

Nechci vas premlouvat, ale pred casem jsem psal o teto:
http://cz.farnell.com/pace/8007-0533/soldering-system-st50-ps90/dp/126750554
http://www.paceworldwide.com/
Vyjde na podobny penize, je urcena pro evropu. Datasheet tam je s
popisem. Pero a hroty to ma stejne jako jejich
stanice za desitky tisic. Pracuje se s tim vyborne.
Hlavne jsou k tomu vyborny hroty, kde cin drzi na spicce a nejede
nahoru, vydrzi dlouho, lehce se vymenuje atd. Stanice i hroty v CR
dodava Amtech. Ale ty stanice meli o dost drazsi.

Martin Hanek