OT: Preco je dobre, ze v *nixoch sa skuma velkost pismena; bolo: win-avr Řetězce ve FALSH a warning, Vyřešeno a další "záhada"

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Květen 4 10:18:54 CEST 2009

>Skor islo o pokracovanie tradicie jednopismenovych koncoviek ( .c - C,
>.p - pascal,. .s - assembler, .f - fortran .o - obj. subor, .a -
>staticka kniznica atd ...)

Ta tradicia zase len pochadza zo setrenia miestom, co v casoch C++ na vyvojarskych pocitacoch uz nebolo snad take akutne... Ale uznavam, ze musi byt atraktivnejsie si zaviest bordel nez si dat namahu tuknut o 2-3 pismena viac.

No, ono to ale ma aj vselijake ine vyhody... specificky sa zvykne napriklad upozornovat, ze asemblerovske zdrojaky v gnu prostredi musia byt s velkym .S, lebo typicky sa makefile pisu tak, ze pri make clean bez varovania vseko s malym .s mazu...

>Ale s .C som sa v praxi vobec nestretol - vsetky C++ projekty ktore som
>videl pouzivaju .cpp - takze nie vsetci linuxaci su sprosti :)

Ano; a preto sa ta "konvencia" tvrdosijne v gnu projektoch zachovava.

>A podla mna je nerozlisovanie malych a velkych pismen podstatne vacsia
>sprostost ...

Presne tak - ako inac by sa dala napisat taka uzitocna vec ako je napriklad:
TNewVar newVar = NewVar(NEWVAR);
?

wek