Re: win-avr Řetězce ve FALSH a warning, Vyřešeno a další "záhada"

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Květen 4 00:38:43 CEST 2009

Ja jsem sice kdzsi odkojenej UNIXem, ale dodnes jsem nepochopil, co je
case/sensitive filesystemu tak uzasneho, zvlast, kdyz vetsina knihoven ma
prijemne cesty jako /A_tady-to_JE-2.34.56.78a-bB/... Ono to automaticke
doplnovani jmena taky nefunguje v kazdem shellu a vsude... (Nemluve o to, ze
kdyz si pri prihlasovani na textove konzoli necham omylem CapsLock, tak se
dejou fakt prapodivne veci - nebo dnesni Linuxy uz tuhle uzasnou vlastnost
prepnuti konzoly an dalnopisnou nemaji? Akorat si nevybavuju, jak se to
potom pere s tim case-sensitive.)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Milan B." <milan@bastl.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 04, 2009 12:20 AM
Subject: Re: win-avr Řetězce ve FALSH a warning, Vyřešeno a další "záhada"

Skor islo o pokracovanie tradicie jednopismenovych koncoviek ( .c - C,
.p - pascal,. .s - assembler, .f - fortran .o - obj. subor, .a -
staticka kniznica atd ...)

Ale s .C som sa v praxi vobec nestretol - vsetky C++ projekty ktore som
videl pouzivaju .cpp - takze nie vsetci linuxaci su sprosti :)

A podla mna je nerozlisovanie malych a velkych pismen podstatne vacsia
sprostost ...

-m-