Re: Re: win-avr Řetězce ve FALSH a warning, Vyřešeno a další "záhada"

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Neděle Květen 3 19:29:54 CEST 2009

>V *nixe je zvykom oznacovat zdrojove subory C priponou .c
>a C++ priponou .C (pritomni militantni Linuxaci Vam radi vysvetlia,
>preco je tato sprostost vynikajucou vlastnostou), takze
>Vam tie subory prekladalo prekladacom C++ a nie C - a z toho su tie
>warningy.

Dekuji za vysvetleni, to vysvetluje i nektere warningy a podivnosti na ktere
jsem se jeste neptal.
Je tu tedy nejaky Linuxak ktery mi vysvetli
"preco je tato sprostost vynikajucou vlastnostou", opravdu by mne to
zajimalo.
Petr