Prevod nespojiteho signalu na DC?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Květen 3 18:48:15 CEST 2009

 3.5.2009, 18:42:47

No, v jednom z predchozich prispevku jste uvadel pozadavek na cenu IC
5$. Je opradu tezko predstavitelne, ze mate problem nad kterym budete
pul roku badat, ale pritom mate takto omezeny rozpocet. Nedivte se, ze
jsme z toho vsichni jaksi zmateni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz