Re: Prevod nespojiteho signalu na DC?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Květen 3 17:12:47 CEST 2009

No jo, ale to si ujasnime az potom co realizujeme jak merak vrcholove
tak merak RMS.
Nase vybaveni bohuzel neumoznuje dlohodoby zaznam mereneho signalu s
dostatecnym sample rate, abychm nad tim mohli matematicky badat. S pozadovanou
presnosti a hlavne dobou zaznamu v radu hodin koncime nekde na 1MS/s.
Proto jsem se v druhem dotazu ptal jaka metoda a jak realizovana je nejvhodnejsi
pokud je informace ve vrcholove hodnote a naopak jak realizovat RMS
pokud je v plose :-)
Je to vystup z analogoveho "zarizeni" a co bude uzitecna informace urci
az kalibracni zkousky, teda provozni test celeho toho kramu.

WS