presna mereni pulsniho proudu

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Květen 3 16:25:46 CEST 2009

nemate nejake meracie karty s AD prevodnikmi vyssieho rozlisenia? Tie si
potom mozes okalibrovat (tusim vo vasej budove, alebo hned vedla maju
metrologicke laboratorium s nasimi lokalnymi normalmi) a potom uplatnis
kalibraciu na tvoje meranie. Pripadne myslim ze mozes okalibrovat aj ten
tvoj AD prevodnik, teda pokial to nie je ten ktory daval pri DC a AC
hodnoty odlisne o 30% :-))
Ak si dobre pamatam ten tvoj zdroj ma za ulohu priviest definovany
naboj, prud je az sekundarny. Namerane cisla potom budes numericky
integrovat. Pri tejto presnosti sa uz budes muset zaoberat aj presnostou
tvojej 50 Ohmovej zataze a tym kolko energie sa naozaj spotrebuje v
zatazi a kolko sa odrazi naspat. U beznych hodnot prisposobenia (-25 ..
-30dB) tam budes mat chybu vacsiu aku pozadujes presnost.
b.