presna mereni pulsniho proudu

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Květen 3 15:32:20 CEST 2009

A co měřit střední/efektivní hodnotu napětí na nějaké zátěži? Pokud by
byla známá šířka pulzu a tvar, tak se ze střední/efektivní hodnoty dá
vypočítat amplituda. Samotná střední/efektivní hodnoty by se pak změřila
vf voltmetrem. Nebo před to předřadit kondík a diodu a na tom měřit ss
hodnotu (to by pak byla špičková hodnota zase).

OH