win-avr Řetězce ve FALSH a warning

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Květen 2 19:29:18 CEST 2009

No, jednak to zvadza pracovat s tymi retazcami ako so retazcami v RAM prip. s PSTR ako s funkciou, t.j. sa moze stat, ze do "argumentu" PSTR niekto vlozi nieco, s cim si prekladac neporadi resp. to skonci zle - vrstvenie makier na makra nie vzdy dopadne tak ako to na prvy pohlad vyzera.

Druhak to nenuti "recyklovat" retazce, t.j. sa plytva FLASHkou.

Ja viem, slovo "setrit" je dnes tak hrozne nemoderne... :-)

wek