LHC - posledny opraveny magnet je v tuneli

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Květen 2 12:33:18 CEST 2009

este jedna vec, ano napatie na svorkach zdroja sa myslim porovnava s
teoreticky vypocitanym, ktore by tam malo byt keby vsetko fungovalo ako
ma a ak sa zacne odchylovat tak je problem.
Ked mas ale v serii niekolko 100-viek spojov tak tam uz funguje aj
statistika. 100 spojov lepsich o par percent ako predpisana hodnota
vykompenzuje jeden spoj a niekolko sto % horsi ako predpisana hodnota.
Prieser sa ale stane v tom zlom mieste a za par sekund :-) Monitorovat
sa musi aj priebezne na urovni jednotlivych spojov.