LHC - posledny opraveny magnet je v tuneli

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Květen 1 18:52:24 CEST 2009

merat sa to musi kontinualne pocas prevadzky a hlavne parazitne, meranie
nesmie ovlyvnovat merany obvod. Kedze sa nominalny pracovny prud v rade
12kA udrzuje s presnostou v rade 12mA, akykolvek pridavny meraci prud by
sposoboval problemy v meranom okruhu. A meraci prud 1mA na odpore 0.3
nano Ohm nevytvori zrovna lahko meratelny ubytok napatia :-)
Cele to ale hlavne museli dodatocne doinstalovat do uz existujuceho
systemu, kde existuje len limitovany pocet pristupovych kablov ku
cievkam, tym to je technicky este zaujimavejsie.
b.