asus batery pack

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Pátek Květen 1 18:34:16 CEST 2009

Zdravím,
kamarád mi přinesl do opravy notebook Asus Z-9100. Kromě toho, že je
mrtvý hard disk je vadný i acu pack. Povedlo se mi ho rozebrat, jsou v
tom 4 Li-on články CR18650 2.2 Ah + elektronika (balancer) . Vadný je
jen jeden článek - má zkrat. Je rozumné vyměnit jen ten jeden nebo je
lepší dát nové všechny ? A má to vůbec cenu - není možné, že při zkratu
článku odejde i ten balancer ? On do toho nechce moc investovat a mně je
líto to vyhodit.
Jen pro zajímavost - v packu je místo na 8 článků ale místo 4 jsou tam
špalíky z umělé hmoty. Co by se stalo, kdyby se osadily všechny po dvou
paralelně ?
Mrazík