Jemne OT - ako sa zarucene dostat kucommand-linevmodernychLinuxoidoch?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Březen 31 21:00:00 CEST 2009

Super, dakujem.

Zda sa teda, ze ten "moj" 701-tkovy velkoikonkovy desktop, kde je treba vediet magicky trojhmat, je vynimka - dufam, ze potvrdzujuca pravidlo...

wek