GLCD s T6963C

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Březen 31 20:54:00 CEST 2009

Dakujem, nie, nepotrebujem program ale osobnu skusenost resp. radu.

Mienim v niektorych pripadoch pouzit rezim AUTO-WRITE (teraz si nie som celkom isty tym pojmom, nie som pri pocitaci), kde nie je potrebne v ramci zapisovania dat na navzajom nasledujuce adresy zapisovat prikazy medzi datami. Podla diagramu v datasheete po zapisani tohoto prikazu a nasledne po zapisani kazdeho dalsieho bytu az do ukoncenia sekvencie, je potrebne testovat status bit 3, namiesto bitov 0 a 1 ako je to u ostatnych prikazov. Lenze z toho, ako sa mi to sprava, a aj co som nameral log. analyzatorom, mi vychadza, ze po prikaze AUTO-WRITE treba predsalen testovat bity 0 a 1 (a mozno *aj* 3?). Proste je to inak nez pise datasheet, a to ma znepokojuje. Teraz testujem pocas celej sekvencie vsetky 3 bity, a funguje mi to - ale ak citate hw-list pravidelne, urcite viete, aky postoj mam k slovam "funguje mi to".

Kvoli tomuto zvazujem, ze sa vzdam tejto rychlejsej metody a budem zapisovat tou metodou, ked za kazdym datovym slovom ide prikaz, ta, zda sa, funguje presne podla datasheetu.

Potrebujem popostrcit niektorym smerom... :-)

(Mimochodom mi nefungoval spravne ani PEEK v zmiesanom textovo-grafickom rezime, co este viac prehlbilo moje pochybnosti o tomto radici, ale to som robil len taky pokus, v praxi to nepotrebujem).

Dakujem,

wek

PS. V tom rezime AUTO zapisujem z AVRka 32 bytov z buffra za asi 300us (vratane beziacich inych preruseni, ktore z toho casu zoberu asi tak tretinu) takze zapisat cely display 240x64 trva asi 25ms, ta zlozitejsia metoda tu rychlost zrazi v najlepsom pripade na polovicu. Ale samozrejme zalezi aj na tom, odkial sa tie graficke data v buffri beru. Grafika je proste vypoctovo narocna, s tym sa neda nic robit.