OT: proc mi nefunguje www.hw.cz?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Březen 31 19:58:54 CEST 2009

On Tue, 31 Mar 2009, Adam Heinrich wrote:

> Jenom router a síťový kabel - nicméně v nastavení routeru to nikde
> nevidím :-)
>
> Zkoušel jsem se tam dostat i z jiného počítače v síti nebo mobilu
> připojeného k wifi, a taky nic.

To vypada na router nebo neco v pripojeni od poskytovatele, ale jestli
jste menil ISP tak asi ten router. Jednou kolegovi blblo pripojeni pres
wifi, zkousel menit anteny APcka kabely - nakonec to byl lokalni switch
maly bez managementu ktery tam vzdycky nejak ponechal pri testech.
Taky se mi stalo ze pres konkretni switch nesel stahnout jeden konkretni
soubor - mel v sobe nejakou posloupnost byte ktera skrz to neprosla :-)