Jemne OT - ako sa zarucene dostat ku command-linevmodernychLinuxoidoch?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Březen 31 18:03:05 CEST 2009

Neviem.

Mne ako uzivatelovi ta zmrsenina plne vyhovuje. Potreboval som mat na nom funkcny textovy editor, prehliadac pdf-iek, internetovy prehliadac, a nejaky mailer - a to tam vsetko bolo. Netvrdim, ze uplne vsetko na nom funguje k mojej spokojnosti, nieco som aj potweakoval, ale v hrubych rysoch som toho moc nespravil. Dokonca som si ani neinstaloval ten Advanced Desktop, ten velkoikonkovy mi plne staci. (mimochodom, mozno v tom Advanced Desktop-e nejaky priamociarejsi pristup k terminalovemu programu je, neviem, nemam ho - ak to niekto ma nainstalovane, prosim dajte vediet).

Sice som skusal na nom aj programovat, ale to ani zdaleka nie je ono. Filmy a podobne veci ma nezaujimaju, a neviem na co ine by sa dal pocitac podobnych rozmerov pouzit. Kupil som si ho kvoli tomu, aby som mohol vyuzit volne chvile napr. pri cakani na lekara, na citanie a pisanie.

wek