Jemne OT - ako sa zarucene dostat ku command-line vmodernychLinuxoidoch?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Březen 31 17:53:11 CEST 2009

> Manual k tomu Eee je napriklad tu: http://support.asus.com/download/download.aspx?modelname=Eee%20PC%208G/XP&SLanguage=en-us a tam to nenajdete. Da sa sice stiahnut aj nejaky SDK, v rozsahu puhych 1.8GB, a tam sa to mozno nejako da najst, neviem, nestahoval som; myslim si, ze to pre "normalneho uzivatela" nie je cesta.

A neda se na tom Asusu spustit nejaka normalni distribuce linuxu?

Co mam zkusenosti s tim, co dodavaji "vendori" jakozto "linux
pribaleny k PC", tak je to v naproste vetsine dost zmrsenina.
(Podobne jako binarni drivery od vyrobcu HW...)

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net