Jemne OT - ako sa zarucene dostat ku command-line v modernychLinuxoidoch?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Březen 31 14:55:22 CEST 2009

> Snad kazdej normalni uzivatel linuxu vi, jak spustit terminal, propana!?
>
> (Nestacilo by je odkazat na "dokumentaci k jejich distribuci")

Ano, tento pristup ma fascinuje. Bez snahy vyvolavat flame - snazim sa
uz dva tyzdne prekompilovat firmware pre moj router. A kazdy krok
postupu (a sam si myslim, ze celkom dobre zdokumentovaneho) ma stoji
obrovsku namahu (prave tie citanie manualov). Napr. jeden z krokov je
- urobte mount daneho suboru - to znamena stravit zo dve hodinky
citania manualov a hladania na webe. Holt, ked je niekto sprosty, tak
to zaplati (napr. na case). A to som taky namysleny, ze nieco malo o
programovani/sprave pocitacov viem. A mohol by som pokracovat dalej.
Proste ta zaplava informacii ubija. Preto ak sa wek snazi o
idiotenfest postup, tak je to myslim skvele.

Slavo T.