Jemne OT - ako sa zarucene dostat ku command-line v modernychLinuxoidoch?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Březen 31 14:41:13 CEST 2009

On Tue, Mar 31, 2009 at 02:31:21PM +0200, Jan Waclawek wrote:
> Toto napriklad na tom mojom Asus Eee nefunguje... Vlastne som sa na nom este do textoveho terminalu ani nedostal. Tam sa vsak da pouzit Ctrl-Alt-T, ktory mi otvori terminalove okno.
>
> Hmmmm vyzera to, ze to je vcelku oriesok. Chcel som vytvorit postup, ako urobit nejake veci z command-line, ale vyzera to, ze je to problem, ak ten navod ma byt aspon ako-tak univerzalny...
>
> wek

Snad kazdej normalni uzivatel linuxu vi, jak spustit terminal, propana!?

(Nestacilo by je odkazat na "dokumentaci k jejich distribuci")

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net