Sigma analyzator

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Úterý Březen 31 09:12:08 CEST 2009

Dobry den,
to je zajimava chyba, ktera se nam zatim snad nikdy nevyskytla. Mohl by jste
prosim preposlat mail se zpravou, pripadne prilozit i nasnimany zaznam na
adresu asix@asix.cz ?
Podivame se na problem a dame Vam vedet.

Dekuji.

S pozdravem,

Zdenek Novotny
Pandatron.cz
ICQ: 328639127
Tel.: +420 723 846 377
Web: http://pandatron.cz
Mail: info@pandatron.cz

----- Original Message -----
From: "Michal HW" <michalgregor@centrum.cz>
To: "HW-News" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 29, 2009 1:51 PM
Subject: Sigma analyzator

Konecne jsem se dostal k vyzkouseni analyzatoru Sigma od Asixu.
Skousim modul UART a moc to nefunguje. V zaznamu vidim chybu - FERR, ale
kdyz si to zvetsim a zkontroluji rucne bit po bitu tak je vse v poradku.
Ted jsem hledal dalsi chybu a zjistil jsem ze chyby mizi a objevuji se pri
posunu pozice. Tak nevim co si o tom mam myslet.

Michal Gregor