ultrazvukova cisticka

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Březen 30 23:31:59 CEST 2009

Smrdi to strasne a ani to neni radno cmuchat.

Ja s nim uz nepracuju protoze mi to zere tu pracku - teda zere to pri
zapnutem UZ. Samotny perchlor ABS nezere. Takze pracka postavena venku
na lufte - naleju tam 1l, nahazu tam desky, zavru viko, nastavim 5 minut
a jdu neco delat. Pokud je vse umyto tak to jen sleju.
Prakticky s tim neprijdu do styku, ze bych to nejak dlouho cuchal.

Stejne to ale delam ted i s izopropylem.

Kamarad mi navic tyhle cajky recykluje v dest. kolone tak je to celkem
ekologicko-ekonomicky provoz. Doplnuji jen to co se vybrynda nebo odpari.

Radek Vicek