Q6600 Bylo: Re: reklama - čtyřjádro za babku..... dorazil

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Březen 30 23:14:30 CEST 2009

Tak se ještě objevilo pár kousků, jestli někdo má zájem. Ovšem je už u
toho dle popisu "hejbáno s konfigurací " (vyměněn dvoujádrový procesor
za čtyřjádrový - Q6600 ) 360GB hadr ,  je to bez OS ( alespoň v popisu
není uvedeno)  a  horší grafika. Za  7200 kč je to stejně super :-)