ultrazvukova cisticka

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Březen 30 22:20:40 CEST 2009

My ji používáme ve výrobě také. Bohužel většinou, když v tom něco
potřebuju vyčistit, tak je tam pěkný humus. Proto to řeším tak, že
čištěný předmět dám do mikrotenového sáčku, zaleju čistým izoprpylem
nebo jiným čistidlem, zavážu, a hodím to do toho jejich humusu. Po
vyčištění igeliťák buď vypustím, pokud chci čistidlo použít znovu, nebo
to roztrhnu a vyleju rovnou do jejich odpadu. Takže se nemusím starat, v
čem to čistí oni, a v čem to zrovna potřebuju vyčistit já.

Pokud ji budete kupovat s tím, že si ji budete moct vyzkoušet, tak je
jeden dobrý test, jestli má čistička dostatečný výkon na daný objem.
Stačí do lázně namočit kousek obyčejného alobalu. Pokud ho vytáhnete
děravý, tak je to v pořádku :-)

--
Ales Filip