OT: Radiatorovy termostat

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pondělí Březen 30 17:43:19 CEST 2009

Hmm, ta cena je dobra.
 Zivotnost baterii se bude IMHO odvijet od cetnosti regulacnich zasahu, tzn.
pokud to date do koupelny (tam je to asi nejvhodnejsi) a nechate zatopit v
sest vecer na 23°C a v devet to snizite na 20° (tak to mam ja), tak to
vydrzi treba ty dva roky. Pokud to bude regulovat kazdy dve hodky, tak muze
byt za pul roku po baterkach.
Vladimir