[OT] Termostat do lednice?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 30 12:37:55 CEST 2009

Je to trosku mimo reseni problemu, ale po nekolika velmi spatnych
zkusenostech s kapilarovymi termostaty v lednicich (2ks u me doma, 3 u
nasich a 1 u kolegy z prace) mi uz mechanickej nesmi pres prah domu. A
je to bez ohledu na vyrobce lednice.

Ted mame dvoukompresorovou Gorenje s dvojitym el. termostatem a prestoze
ten LED displej s ridici jednotkou urcite neco zbasti tak myslim, ze si
na sebe preciznosti regulace vydela.
Navic i vidim kdyz vypnou elektriku a stoupne teplota v chlaz. prostoru
behem toho co nejsem doma. Zacne to tam blikat, ze byl pruser.

Radek Vicek