[AD]: Arduino

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Březen 30 10:07:15 CEST 2009

Ja myslim ze to neni o tom, ze je to lepsi nez klasika, ale ze je to
predpripravene - mam hotovou desticku, ta ma bootloader, mam aplikaci,
ktera se s tim umi bavit, mam tunu knihoven a examplu, takze rozbalim,
nainstaluju a jedu. Modelare nezajima, jak nastavit flagy pro
bootloader nebo pripajet nejake blbe pouzdro, oni chteji koupit a za 5
minut hybat servy...

KR