Re: [OT] Termostat do lednice?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Březen 30 07:01:06 CEST 2009

Nedavno (tak pul roku) se tu resil podobny problem - nekomu chladila lednice
tak moc ze mel vsechno zmrzle. Udajne to bylo proto ze termostat meri teplotu
vyparniku, je nastaveny tak na -7°C a pri nizsi teplote vypne. Kdyz lednicka
prestava fungovat, treba uchazi chladivo, tak ten vyparnik nedosahne vypinaci
teploty a lednice bezi furt.