[OT] Termostat do lednice?

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Březen 29 18:53:37 CEST 2009

Stalo se mi na stare lednici Calex - znenadani zacala chladit jako o zivot.
Tesne pred koupi noveho termostatu jsem objevil pricinu: zesileny konec
kapilary byl prisroubovan pres plastovy drzak primo k vyparniku. Casem
urezively dva sroubky a ten konec nedolehal na vyparnik. Dva nove samorezne
srouby to bezezbytku opravily. Z toho usuzuji, ze lednickove termostaty
(nevim jestli vsechny, ale ten muj urcite) jsou nastaveny na mnohem nizsi
teplotu, nez je v chladnicce, cca 5 - 7°C. Povrch toho vyparniku ma teplotu
pod -20°C. Zjistete, kde byla prichycena puvodni kapilara, v tom bude ten
problem.
Vladimir

V lednicce mi odesel termostat, moc nechladila a zapinala/vypinala v
dlouhych intervalech, koupil jsem novy ternostat
http://www.elektrahk.cz/ukaz_produkt.php?site=info&id=2603
, namontoval a ted projistotu lednicka chladi jak smyslu zbavena a prakticky
nevypina.

Kapilara puvodniho termostatu vedla kamsi za vnitrni oblozeni lednice.
Novy termostat ma kapilaru dlouhou 80cm a puvodni cca 30cm, prebytek jsem
smotal do krytu termostatu.

Tusite nejkdo v cem by mohl byt problem?
Jak overit funkci termostatu?

Dekuji

Jirka