[OT] Termostat do lednice?

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Neděle Březen 29 17:48:59 CEST 2009

On Sunday 29 of March 2009 17:34:36 j.Krajinka@seznam.cz wrote:
> V lednicce mi odesel termostat, moc nechladila a zapinala/vypinala v
> dlouhych intervalech, koupil jsem novy ternostat
> http://www.elektrahk.cz/ukaz_produkt.php?site=info&id=2603
> , namontoval a ted projistotu lednicka chladi jak smyslu zbavena a
> prakticky nevypina.
>
> Kapilara puvodniho termostatu vedla kamsi za vnitrni oblozeni lednice.
> Novy termostat ma kapilaru dlouhou 80cm a puvodni cca 30cm, prebytek jsem
> smotal do krytu termostatu.

Zdravim

Kdyz mi stalo totez, zakoupil jsem novy termostat. Byt byl urcen pro konkretni
typ lednice, tak tam nepasoval jak rozmerove, tak temer nevypinal.
Tak jsem se na to vykaslal a spachal jsem nasledujici vec (v priloze -  JP3 je
termistor, ktery jsem doma nasel, JP4 linearni potenciometr 1k s plastovou
hrideli)

Jsou to 2 roky a nemusel jsem na to sahnout.

Jen kdyz zapnu rychlovarku tak se rozjede lednice, ale za chvili vypne.

--

Petr "Zapik" Zapadlo