Sigma analyzator

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Březen 29 17:44:00 CEST 2009

Sigmu nepoznam, ale Intronix resp. Jeho soft ma napriklad pre analyzu UART moznost nastavit zaciatok "dekodovania" bud od dlhsej medzery, alebo od jedneho z kurzorov. To prve v pripade sekvencie znakov bez vacsich medzier zvykne jednoducho zlyhat, to druhe je vlastnost na nezaplatenie, aj ked trocha pracnejsia.

Mozno si v asixe zjednodusili robotu tym, ze dekoduju jednoducho od zacitku zaznamu alebo zaciatku zobrazovanej oblasti? - vlastne ani jedno z toho nie je spravne...

Este by bolo zaujimave vediet, ako to robi soft k miniLA.

wek