Barevna paleta v Eagle

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Neděle Březen 29 16:22:40 CEST 2009

Dobry den,
zkuste na disku najit soubor eaglerc.usr, mel by byt ve Vasi slozce
Dokumenty. Otevrete v textovem editoru a mela by tam byt spousta polozek
Palette.X.YY =  "0xaabbcc", kde X je od 0 do 2 a oznacuje paletu pro
editor schema/DPS/Library, YY oznacuje jedno misto v dane palete a
aabbcc je klasicka RGB hodnota barvy. Takto to mam u verze 5.3.0 Light.
Svuj soubor eaglerc.usr posilam privatne.

S pozdravem,
Ales Chlubny