www.hledejsoucastky.cz

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Neděle Březen 29 10:23:14 CEST 2009

Perfektni zalezitost. Dekuji.

Upper() z nazvu predpokladam delate, pokud se budete nudit, :-)
jeste bych doplnil checkbox ktery by z nazvu vyhazel vsechny mezery.

Ted se At tiny15 radi jinam nez attiny15.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: <novakmiroslav@post.cz>
Komu: <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 28. března 2009 23:19
Předmět: www.hledejsoucastky.cz

Upozornuji na uzitecny metavyhledavac http://www.hledejsoucastky.cz, ktery
hleda zadanou soucastku najednou na GME, GES, TME, PSElectronic a vysledky
umoznuje seradit napriklad dle ceny.
Narazil jsem tak na zajimave cenove rozdily, napriklad markantni je u
ATTiny25.

Vyhledavac jsem vytvoril pri vyrobe jedne vetsi serie elektroniky, kdy mi
hledani cenove nejlepsiho obchodu s dostatecnymy skladovymi zasobami prislo
prilis narocne. Takto jsem si hledani znacne usnadnil. Stacilo jen
programovat ten web ;-).

Budu rad za jakoukoliv zpetnou vazbu k tomuto vyhledavaci.

MN