Re: www.hledejsoucastky.cz

novakmiroslav@post.cz novakmiroslav@post.cz
Neděle Březen 29 09:12:25 CEST 2009

Diky za tip. Mel jse v planu udelat filtrovani podle dostupnosti, ale neni to tak jednoduche.
Problem je u TME, kde dostupnost neni na strane vysledku, ale musi se extra kliknout. Toto extra klikani nechci delat automaticky, protoze pri vetsim poctu nalezenych soucastek by to mohlo byt ze strany TME povazovano za pretezovani serveru.
Informace, ktere se daji ze serveru ziskat na extra kliknuti v detailu, se v hledejsoucastky nactou checkboxem nacti detaily.
Vsiml jsem si ale, ze pokud jsem na TME prihlaseny co by registrovany uzivatel, tak to dostupnosti vypisuje rovnou. Takze reseni asi je. Akorat ceny jsou z nepochopitelnych duvodu o par haleru vyssi.

MN