Zarovky?

Sobota Březen 28 22:31:50 CET 2009

Anděl

----- Original Message -----
From: "Jindrich Kubec" <kubecj@asw.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Cc: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 28, 2009 7:26 PM
Subject: Re: Zarovky?

At 11:41 28.3.2009, gatilo wrote:
>IMHO, pro bezne domaci sviceni, ma smysl predevsim klasicka zarovka OR
>zarivka. Ledky jsou budoucnost a halogenky slepa vyvojova vetev.

Zarovky budou 'zakazany'.
Zarivky sou IMO stale obludny a pohledove hnusny, modrosvetlo snad
vyresili, jak je to s filtrovanim UV netusim.
LEDky jsou (mozna) budoucnost, rozhodne ne soucasnost ;o)

Takze se snazim vybrat neco rozumneho, cim muzu nahradit zarovky,
nevychazi mi nic jinyho nez ty 'IR' halogenky na 230V.

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.