normy pres internet

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Březen 28 19:45:41 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 28.3.2009 od Pavel Hudecek:

> Kdyby v bankovnictví vládla normální konkurence, mohl byste si také
> vybrat spolehlivou banku (možná i tu samou), ale za mnohem
> výhodnějších podmínek (kromě půjček hned, komukoli a na cokoli - to
> by si bez ČNB za zády nikdo nelajsnul).

No ja bych si penize do tve banky tedy nedal :-)))

> - ISP může být kdokoli a tak snadno seženete levné a spolehlivé
> připojení.

ISP lze snad srovnavat s bankou? Ja jsem treba vyuzival jednoho ISP a
tam obcas jejich technik vylezl na strechu a antenu, ktera byla
otocena na me, otocil jinam. Od patku do pondeli mi nesel internet.
Kdyby se takhle zachovala moje banka a napriklad od patku do pondeli
mi nesla platebni karta, tak by to bylo take zuzo.

> - Mobilní operátory jednotlivě schvaluje vláda a tak si můou dělat
> cokoli, protože vědí, že jim konkurence nehrozí. Stát to koriguje
> tím, že zavádí další regulace (např. max. cena roamingu).

No ja bych si mobilniho operatora, ktery ma pokryti ve trech velkych
mestech, rozhodne nevybral. Na co by mi byl?

Tohle nemuzes srovnavat, nehlede na to, ze kampelicku sis klidne
zalozit mohl. To byla v podstate takova banka. A zacalovali jsme to
vsichni. Mimochodem, ja jsem ze svych dani prispel na krach 10 bank a
kampelicek, kdy bylo vyplaceno 100% vkladu, a kdyz krachla Union
banka, stalo me to 10% z vkladu, protoze to uz nikdo 100% vkladu
vyplacet nechtel (jako jedne jedine bance, kde holt asi Prazaci nemeli
penize), ale mimo to take silene dvoulete dohadovani s tou bandou,
ktera to likvidovala, protoze me chteli obrat jeste daleko vic...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz