normy pres internet

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Sobota Březen 28 19:34:50 CET 2009

Zapomínáte na základní příčinu - kdyby mě zaměstnavatel platil v hotovosti a
já nebyl nucen některé platby provádět ze svého účtu, nepotřeboval bych
žádný účet.

A o bezpečnosti v bankách - v bankách máte jistotu že pokud dojde k měně,
tak vám zaručeně stát vezme všechno. A hlavně má naprostý přehled o všech
vašich platbách a příjmech. Počítám že v budoucnu zakážou mince a bankovky.

Zdeněk