OT Odstraneni rtuti z pokoje

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pátek Březen 27 14:36:10 CET 2009

Co pokoj pronajmou svému nejlepšímu "příteli" ? Nebo se odstěhovat jinam ?
Soudě podle informací níže uvedených, bych typnul, že pokojíček bude pěkně
zabydlen a možná by mnou navrhované řešení mohlo být tím nejlepším.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 27, 2009 12:01 PM
Subject: OT Odstraneni rtuti z pokoje

Dobrý den všem,

Zjistil jsem, že mám před postelí rozbitý laboratorní teploměr, vekterém
bývalo asi 7-10 g rtuti. Ležel tam takhle pod nějakými papíry pravděpodobně
několik let:-) Kuličky byly tak nějak rozptýleny v okruhu několika m a
nalezl jsem jen zanedbatelnou část původního množství.

Existuje nějaký rozumný způsob, co s tím dělat? Vytrhávat parkety se mi teda
moc nechce... Preferoval bych něco chemického. Třeba něčím zoxidovat, aby se
nemohla vypařovat.

Jaké jsou možnosti?

Řešil někdo z přítomných takovýto problém?

Děkuji, PH