OT Odstraneni rtuti z pokoje

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Březen 27 13:22:13 CET 2009

U te rtuti nezalezi na mnozstvi, ale na povrchu, kterym se styka se
vzduchem a tudiz odparuje. Takze zalezi spis na tom jak se ty kulicky za
tu dobu podarilo rozbit na mensi.

Problem u vsech techto veci je, ze vnimavost na tu kterou latku mame
kazdej jinou.
Takze nekdo muze chleba s maslem zapijet rumem zn. Stroh misto caje a
nebo cuchne ke spuntu a je jasnej.
Take se to meni v case - staci nejake oslabeni a uz to jede - pritom to
treba nekolik let problem nebyl.
Z vlastni neblahe zkusenosti vim, ze lidske telo ma hromadu mechanismu
jak udrzet vsechny "parametry systemu" v norme - vetsina veci je
zdvojena, ztrojena. Bohuzel pokud se to presto podari vykolejit - treba
tak, ze dlouhodoba expozice vycerpa vsechny rezervy v "systemu" tak je
telo bud uplne mimo blazni (a doktori bohuzel take protoze se s tim
setkavaji velmi vyjimecne a nezapada ji to do beznych nemoci) a nebo se
telo dokonce i samo destruuje. Paradoxne pri te destrukci se snazi
podvedome branit na urovni vedomi a snizuje limity - takze si ani
nevsimnete, ze uz to neni co to byvalo.

Muj znamy ma diagnostikovany nador na plici (tusim Hodkinuv lymfom) a
kdyz se patralo po tom co by mohlo byt pricinou tak se zjistilo, ze je
to klempir-vzduchotechnika a pouziva na svarovani TIG. Ty wolframove
elektrody je treba cas od casu priostrit na brusce. Ty co vari nejlip
(ty s cervenou znackou) jsou s primesi thoria, ktere je sice slaby
alfazaric a zastavi jeho zareni i papir, ale zase je to velmi stabilni
dlouhodoby zaric, ktery kdyz vdechnete tak si do tech plic sedne a sviti
na to co je nejbliz treba 30 let. Samozrejme to nikdo nemuze dokazat, ze
to byla pricina jeho pripade, ale na druhou stranu studie, ktere tohle
zkoumaly na podobne exponovanych lidech to jednoznacne dokazuji.

Radek Vicek