OT Odstraneni rtuti z pokoje

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Březen 27 12:46:46 CET 2009

Ano, vysavač mě taky napadnul a taky jsem ho okamžitě zavrhnul s tím, že z
těch kuliček jen udělá větší počet ještě menších:-)

PH

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>
Pohyboval jsem se v podniku, kde ty teplomery delali a vysavace na to meli
dost specialni - jinak rikali, ze je to lepsi nechat byt. Takova rtut v
motoru se odparuje mnohem lip nez na zemi (tam pry naprosto zanedbatelne...)

Behalf Of gatilo
Mam stejny nazor. Vysavac a dukladne vyluxovat. Mozna jeste trochu zvysit
cetnost vetrani. Dal bych to neresil.