OT Odstraneni rtuti z pokoje

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Březen 27 12:42:38 CET 2009

Já se taky napřed nebál (už jen proto, že existují observatoře, kde mají
dalekohkledy se rtuťovým primárním zrcadlem = desítky m2 volné hladiny), ale
pak jsem si přečetl, jaké zdravotní problémy dlouhodobá expozice způsobuje a
došlo mi, že to jsou přesně ty, se kterými v posledních letech marně chodím
za doktorem a on neví co s tím.

PH

From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>
hmm praskovy zinek dalsi sfin...vo.
volil bych asi med, ale idealni by bylo praskove stribro ;-))))
Ja osobne bych se ale kovove rtuti nebal, reaguje s kyselinami obtizne,
snad jen s dusicnou,  a ty vypary ackoliv jsou nebezpecne jsou za
normalnich okolnosti v byte  minimalni, samozrejme pokud jste nerozbil
teplomer s 1 kg rtuti ;-)
Opravte me pokud se mylim ;-)
LK