Navrh LGA podorysu v Eagle

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pátek Březen 27 12:20:34 CET 2009

Zaujimavy pristup, z tohto pohladu Vas napad funguje, tentokrat
vsak (pochopitelne) DRC hlasi overlap na rozhrani padov.
Pri zmenseni o nepatrne mikrometre tak, aby sa nedotykali,
opat krici Clearance.

Pripajam screenshot:
http://www.accelera-networks.com/files/LGA14-overlap.png

Zatial to prakticky vychadza tak, ze je najjednoduchsie
navrhovat podorysy takychto puzdier bez strain relief
vodicov, dokreslit ich na doske a mat v konecnom dosledku
aj cisty DRC check.

Lubos