OT Odstraneni rtuti z pokoje

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pátek Březen 27 12:17:15 CET 2009

hmm praskovy zinek dalsi sfin...vo.
volil bych asi med, ale idealni by bylo praskove stribro ;-))))
Ja osobne bych se ale kovove rtuti nebal, reaguje s kyselinami obtizne,
snad jen s dusicnou,  a ty vypary ackoliv jsou nebezpecne jsou za
normalnich okolnosti v byte  minimalni, samozrejme pokud jste nerozbil
teplomer s 1 kg rtuti ;-)
Opravte me pokud se mylim ;-)
LK